گزینه های بیشتر از برای درمان PKD با 35٪ عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گزینه های بیشتر از برای درمان PKD با 35٪ عملکرد کلیه

گزینه های بیشتر از برای درمان PKD با 35٪ کلیه بیماران FunctionFor PKD با عملکرد کلیه 35٪، چگونه به انتخاب یک درمان موثر برای به خوبی دریافت. در اینجا مقاله به شما برخی از دانش در مورد برخی از گزینه های از به درمان PKD با عملکرد کلیه 35٪ است.

PKD (بیماری کلیه پلی کیستیک) یک بیماری ژنتیکی است. بیماران ممکن است درد را به عنوان کیست در حال رشد است که در کلیه فرم انقباض بافت ها و اندام های اطراف. کیست کاهش عملکرد کلیه به عنوان زخمی عروق کلیه. هنگامی که عملکرد کلیه تنها 35٪ داشته باشد، کلیه قادر به حذف آب اضافی، سموم و مواد زائد را به طور کامل است. بنابراین، مهم است که برای بیماران برای پیدا کردن درمان معتبر و به قبول آن موقع.

درمان برای کمک به بیماران مبتلا به PKD با عملکرد کلیه 35٪ چیست؟

دیالیز یک تکنولوژی معمول برای فیلتر کردن خون از طریق یک دستگاه پزشکی است. این می تواند عوارض مانند فشار خون بالا، تورم، کم خونی و غیره را کاهش دهد، در حالی که آن را به استفراغ، ضعف، پوست خارش و سایر علائم منجر می شود. علاوه بر این، بیماران باید به در دیالیز به طور منظم برای تکرار، باقی مانده است، از چیزهای مضر.

پا حمام درمان نسبتا امن تر است. این رفتار بیماران مبتلا به چینی فوم حمام پزشکی استخراج شده از گیاهان به عنوان شستن پای خود بایستند. پا حمام متعلق به برنامه های کاربردی خارجی، است که آسان به این عمل، ارزان و بدون درد است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از طب چینی درمان خارجی است. با استفاده از این گیاهان خاص خود هستند که انتخاب تا بر اساس شرایط بیمار به منظور افزایش توانایی خود شفا کلیوی است. پس از آن کلیه شروع به کار دوباره. این می تواند یک گزینه بهتر برای درمان بیماران.

اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات مفید بیشتر در مورد گزینه برای درمان PKD با عملکرد کلیه 35٪، لطفا پیام زیر را ترک و یا ارسال یک ایمیل به sjzkidneyhospital@hotmail.com. ما شما را در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: